Kαι συ Μεγάλε Αδελφέ,
μη τάχα κάνεις πως δεν υπάρχεις;
στη ξύλινη γλώσσα των εκφωνητών,
στο επίπλαστο χαμόγελο της show biz,
στις εκκωφαντικές διαφημίσεις της Cola;
Πίσω από τα εκδοτήρια τω εισιτηρίων,
τους αυτόματους πωλητές,
τις γιγαντοαφίσσες του μετρό,
τις ρυπαρές πόλεις,
τα γυάλινα παράθυρα των γραφείων
καραδοκείς.
Στις ρόδες των αυτοκινήτων
που λειαίνουν την άσφαλτο,
στα κυβικά, τις ροπές και τις επιδόσεις,
που δήθεν τα διαφοροποιούν ,
μετράς τα ευπώλητα.
Στα hits των ραδιοφώνων,
στα best-sellers των προθηκών
κεντρικών βιβλιοπωλείων,
στα σουξέ των δισκοπωλείων,
στις Χρυσές Αρκούδες των Φεστιβάλ,
στην ομογλωσσία της Eurovision,
μη τάχα κάνεις πως δεν είσαι;
Σε τσάκωσα τσαρλατάνε:
εκεί, στην ομοιότητα
στη ταύτιση , στη μίμηση
του μέτριου προς το αυθεντικό
είδα τη σκιά σου να γλιστρά
αθόρυβα,
σα να `κανες με τις κάλτσες πατινάζ
σε καλογυαλισμένο πάτωμα..
28-5-07
μη τάχα κάνεις πως δεν υπάρχεις;
στη ξύλινη γλώσσα των εκφωνητών,
στο επίπλαστο χαμόγελο της show biz,
στις εκκωφαντικές διαφημίσεις της Cola;
Πίσω από τα εκδοτήρια τω εισιτηρίων,
τους αυτόματους πωλητές,
τις γιγαντοαφίσσες του μετρό,
τις ρυπαρές πόλεις,
τα γυάλινα παράθυρα των γραφείων
καραδοκείς.
Στις ρόδες των αυτοκινήτων
που λειαίνουν την άσφαλτο,
στα κυβικά, τις ροπές και τις επιδόσεις,
που δήθεν τα διαφοροποιούν ,
μετράς τα ευπώλητα.
Στα hits των ραδιοφώνων,
στα best-sellers των προθηκών
κεντρικών βιβλιοπωλείων,
στα σουξέ των δισκοπωλείων,
στις Χρυσές Αρκούδες των Φεστιβάλ,
στην ομογλωσσία της Eurovision,
μη τάχα κάνεις πως δεν είσαι;
Σε τσάκωσα τσαρλατάνε:
εκεί, στην ομοιότητα
στη ταύτιση , στη μίμηση
του μέτριου προς το αυθεντικό
είδα τη σκιά σου να γλιστρά
αθόρυβα,
σα να `κανες με τις κάλτσες πατινάζ
σε καλογυαλισμένο πάτωμα..
28-5-07
Το έχω σχολιάσει αυτό το ποίημα ,έτσι θα πω μόνο ότι το θεωρώ δείγμα σύγχρονης στρατευμένης ποίησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μένα πάλι η λέξη "στρατευμένη" κρύβει και κάτι αρνητικό...Θα έλεγα ίσως ποίηση της άρνησης, μεγάλο το ερώτημα τί σηματοδοτεί κάθε "όχι" ,σε ποιο "ναι" να σκαλώνσει άραγε;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή